Kora őszi séta a Normafán

Szeptember vége volt már, lassan hűvösebbek lettek a reggelek és az esték, rövedebbek a nappalok, élénkebbek a színek.

Ilyenkor a kedvenc helyünk a Normafa, Budapest egyik tetején. Vasárnap reggel volt amikor itt sétáltunk, korán ébredtünk, korán értünk fel a hegyre. Még alig pár futó vagy elszánt túrázó volt csak körülöttünk – és a végtelen nyugalom.

Már kiskabát kellett a reggeli hűvösben, mire a sétánk véget ért, már a kabát sem kellett – szeptember végi nyár lett.

Séta a Gyermekvasúttól a Nagyrétre, pár lépés a futókörön, majd vissza a kedvenc padjainkhoz. A Normafa – nekünk a nyugalom szigete, a csend – persze ha mondjuk szombat délután a napsütésben megyünk, tele a játszótér és az erdő, így vasárnap reggelre sajnos az összes szemetes is (vajon miért nem tesznek ki elég hulladékgyűjtő szigetet ? ). Látszik, hogy előző nap teltházas lehetett a Normafa.

Ha túrázni indulnátok, ha a kardio ösvényen tornáznátok, ha csak leülnétek egy padra újra meg újra rácsodálkozni a táj szépségére, keresni az ismerős pontokat a városban, ha ennétek valami finomat (pl rétest), ha a Gyermekvasúttal terveztek kirándulást – ez a tökéletes hely.

A Gyermekvasút buszmegállónál új parkot építettek, a Csúcs Büfében ehettek-ihattok, a kijelölt túraútvonalakon kirándulhattok, ha nem féltek a magasságtól, utazhattok a hegyről lefelé a Libegővel (persze miután felmászatok az Erzsébe kilátóba).

Mi most csak egy korad délelőtti sétára jöttünk, bár így is sikerült szép számú kilométert gyűjteni a lábainkba, tornáztunk fent, “levegőt” vettünk a légzőgyakorlatainkkal, persze fotóztunk, teáztunk a termoszunkból, saját szendvicset ettünk – megnyugodtunk és felöltődtünk.

Tudjátok, a természet a legolcsóbb és a legkellemesebb terápia  – itt van az ősz, újra zsong, lassan még a mai képeknél is színesebbek készülhetnek majd. Sétáljatok most velünk képekben >>>

Visszajövünk még ide amikor az ősz már teljesen új ruhába öltözteti a vidéket. A Normafánál sok kijelölt túraútvonal van, kondizhattok a szabadba kihelyezett eszközökkel, sétálhattok, gyakorolhattok az erdei tornapályán.

Járjatok túrázni, kirándulni, menjetek ki a természetbe, pihenjetek és gyűjtsetek erőt, öleljetek át egy fát vagy egyszerűen csak szívjátok magatokba az erdő tiszta levegőjét.   Ha nem akartok messzebbre menni, ez a hely tökéletes. A Széll Kálmán térről a 21/A jelzésű busszal gyorsan feljuthattok a hegyre a város közepéről.

#slyvoyage #slyvoyagebudapest #slyvoyagebudapest #budapesttecsodás #jadorebudapest #normafa #ősziszínek #couleursdautomne #relax #silence #csend #forest #foret #erdő #PhotobySly